2013. február 4., hétfő

III. Fejezet ~ Not bad

Wow, köszönjük a  9 (!!!) kommentet, nagyon örülünk neki és reméljük, hogy nem fogunk csalódást okozni! :) Jó olvasást ! :) Puszantás, Pupp. & Anna~



Loláéktól hazaérve elmosódott smink-maradékokkal és egy halom ruhával léptem be a kertkapun. Nagyon nagyon jól éreztem magam, egyre jobban undorodtam a tudattól, hogy majd Floridába kell utaznom. Ott vannak a barátaim, Lola, a suli, az edzés és az egész eddig itt töltött életem...A gyökereim... És mi lesz egyáltalán a nagyszüleimmel? Majd ők is velünk jönnek vagy mi? A mamáék erre nem gondoltak, hogy a szüleik is élnek még, és szükségük van a családra? Ez kész....
Mivel nem találtam a lakáskulcsomat, úgy döntöttem rákönyökölök a csengőre, hátha meghallja valamelyik kedves családtagom, legrosszabb esetben a takarító néni. Ajtót nyitottak, de nem láttam a mama arcán azt a kicsattanó örömöt, amit eddigi találkozásainkkor, inkább megvetést, lenézést és mérhetetlen haragot észleltem. Életem első veszekedése a szüleimmel? Nemáá', hogy megtörjön a jég... Eddig kamaszkorom ellenére még sohasem veszekedtünk...Uff... remélem nem lesz semmi. Sejtésem beigazolódott, szemük tüzet hányt.

-Rozi?! -kezdték.
-Sziasztoook! -próbáltam jópofát vágni.
-Mégis hogy képzeled hogy két napig itthon se vagy, úgy nézel ki mint egy vérbeli sarki és még bele is röhögsz a pofánkba?
-Ööö.... Mi? -értetlenkedtem.
-Jól tudod...Hogyan gondoltad, hogy az eszement barátnőddel 2 napot is ellógsz itthonról, rosszabbul nézel ki, mint .... Nem találok rá szavakat.... Ilyenkor mit érzel? -süvített a pofámba a mama. Tény, hogy a mamáék nem nagyon bírják Lolát. Kissé leminősítik, mondván "okosabbakkal barátkozz Rozi!" ó, ha tudnák, hogy Lola okosabb nálam! :D 
-Hogy gondolom?! Ti hogy gondoljátok, hogy bejelentitek, hogy FLORIDÁBA fogunk költözni 1 HÉTTEL, ismétlem 1 HÉTTEL előtte! - ordítottam vissza. Magam is meglepődtem, hogy így üvöltözök a szüleimmel, de nagyon jól esett kimondani, hogy mit gondolok. - Nekem itt kell hagynom mindent! A sulit, Lolát, mindent! És amúgy a nagyiékkal mi lesz,hm? Mindent, mindenkit itt hagyunk, mint eb a szarát!
-Kislányom, azért válogasd meg a szavaidat!- emelte fel a hangját papa. Idegesen kifújtam a levegőt és úgy döntöttem megadom magam. Ez a veszekedés úgysem változtat semmin.
-Most felmegyek a szobámba- mondtam lehajtott fejjel és felszaladtam az emeletre, majd becsaptam az ajtót. Elterültem az ágyamon és már el is nyomott az álom.

                                                              * * * * * * *

Olyan este 9 körül felébredtem. Király, most egész éjszaka nem fogok tudni aludni. Mivel halára untam magam, lemenni meg nem akartam, elővettem a laptopom és felmentem a netre. nem történt semmi érdekes, hisz mi történt volna?! Mind1. Felnéztem instagramra, ahol egy kép fogadott, amin Lola jelölt meg.
A képet látva elmosolyadtam. Tegnap készítettük, amolyan "magunkat fotózzuk, pózolj!" stílusuan. :D Te jó ég, mennyirre hiányozni fog Lola meg  a fotózás mániája! Na, most jobb ha erre nem gondolok. Hogy gondolataimat eltereljem legjobbbarátnőmről, megnéztem pár képet Floridáról. Egyszerűen mesés hely! Lehet, hogy nem is lesz annyira rossz. Végülis gondolkodjunk pozitívan! Gyönyörű helyre fogok költözni, a családom velem lesz (bár még ki kellene békülnöm velük) , Lola pedig amikor csak tud, eljön látogatóba. Ha így ezt összefoglalom felesleges siránkoznom, hisz bárki cserélne velem!
Gondoltam, megpróbálkozol lemenni és elnézést kérni szüleimtől, hátha még ébren vannak. Csendesen lelopakodtam a földszintre, majd benéztem a nappaliba. Ott találtam meg mamáékat a TV előtt beszélgetve.
-Khm..- köhintettem, mire rám néztek.
-Rozi?- kérdezte összeráncolt szemöldökkel papa.
-Ömm...Én szeretnék elnézést kérni a viselkedésemért. - mondtam kimérten.
-Természetesen nem haragszunk- bólintott mama. Mi?! Nem haragszanak?! Zsír. Biccentettem és felfele indultam volna..
-Várj egy kicsit- hallottam papa hangját. Visszakullogtam és leültem a kanapéra édesapám mellé. Ölébe tette a laptopját és megnyitott egy mappát. Én összeráncolt szemöldökkel figyeltem, hogy mit művel. Lefelé görgette az egeret, végül megállapodott egy fájlon és rákattintott. Egy hatalmas, gyönyörű ház volt a képen. Akaratlanul is eltáttottam a szám. Wow!
-A leendő otthonunk!- jelentette be ünnepélyesen papa. Nanneee! Ezt nem hiszem el! Ez rohadt jóó! - Na? Mi a véleményed?
-Úristen, papa ez óriási!- ugrottam a nyakába. Szüleim megkönnyebbülten felsóhajtottak.
-Örülünk, hogy tetszik!
Na, mostmár tényleg kezdek megbarátkozni a gondolattal, hogy Florida lesz az új édes otthonom
                                                                      * * * * * * *

Szerda. Holnap után irány Amerika. Izgatott vagyok és egyben szomorú, hogy itt hagyom Magyarországot és vele együtt minden emlékem. Eszembe jutott minden közös csínytevés, beszélgetés Lolával. 3 éves korunktól ismerjük egymást. Együtt jártunk oviba, általánosba és ugye a gimit is ketten kezdtük. Visszagondoltam, hogy Lola állandóan szerelmes volt, hol egyik, hol másik fiúba és hallgatnom az áradozásait kiszemeltjéről. Ha már itt tartunk, én még SOHA nem voltam szerelmes. Nem tudom, hogy ez gáz e 16, lassan 17 évesen, de hát mit tegyek? Talán a híres Amerikában rám talál a szerelem.
Az ajtócsengő zökkentett ki gondolataimból. Lerobogtam az emeletről, direkt megelőzve a mamát, mert tudtam, hogy Lola az. Beengedtem és gyorsan fel is slisszoltunk a szobámba és neki láttunk a feladatnak : a pakolásnak. Előszedtük a bőröndjeimet és pakolászni kezdtünk. Először a ruháimat, majd minden szükséges holmimat. A bútorokat itt hagyjuk, újakat veszünk az új házba. A nagy rakodás közben megállás nélkül beszélgettünk és zenét hallgattunk.
-WE DON'T EVEN HAVE TO TRY, IT'S ALWAYS A GOOD TIME!

23 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, bár én ezt megéltem és én nem tudtam ilyen hamar hozászokni a gondolathoz hogy mindent itt hagyok, de jó. :)És siessetek ááám a kövivel mert nagyon kíváncsi vagyok :)
    Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi h írtál és nagyon hálásak vagyunk a jó kritikáért. Hát Rozi hamarabb hozzászokott gondolathoz. :) igyekszünk a következővel ! :)

      Törlés
  2. Sziasztok, nagyon-nagyon jó! amikor olvastam eszembe jutottak azok az utolsó napok amiket, még magyarországon töltöttünk, mielõt eljöttünk volna...
    Igaz elég sok, mindent ott hagytunk, de itt kint kaptunk más dolgokat is.
    Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!! :)
    Puszi
    Timi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett ! :) Remélem nem hoztunk elő benned rossz / szomoru emlékeket :) nem az volta cél :) neked is azt tudom mondani h igyekszünk minnél előbb új részt hozni :)

      Törlés
  3. Nekem is iszonyatosan tetszett ez a rész is, és én is csak sürgetni tudlak titeket, h írjátok a kövit :))
    Én nem éltem át ezt az elmegyünk-egy-másik-országba-és-itt-kell-hagynom-mindent-érzést, de nem is akarom! És én se tudnék egy hamar hozzászokni, nem úgy mint rozi :D
    Puszik, Andi

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!:)
    Kértétek a véleményem, ezért leírtam. Ezek mind csak vélemények, nem kell megfogadni. Remélem tudok segíteni!

    Cím:
    Semmi kifogásolni valót nem találok rajta, a prológusból ítélve a történethez igazodik.

    Írás:
    Alapvető problémákat nem tudok felhozni, a helyesírás is rendben van. A szóhasználat többnyire jó, azonban nem lenne baj, ha kicsit változatosabb lenne. A vesszők néha el vannak hagyva, erre jobban kéne ügyelni. Szintén Nektek is azt tudom mondani, hogy többször kéne leírni a cselevést például itt:
    -Képzeljétek, tegnap olyan fazonnal találkoztam, halljátok, segítettem átmenni az úton egy néninek erre meg kiszáll a kocsijából és elkezdi, hogy " No lám, a cicuskám segíteni is tud?..."-én erre csak néztem aztán gyorsan elhúztam, erre visszaszáll a járműbe és rátehénkedve a dudára elhajt mellettem. Fuuuu.... Kicsit ciki volt. Mindenki engem nézett...-háborodtam fel.
    Eléggé hosszú részről beszélünk, ezért néha közbe lehetne szúrni hasonlót, mint " - hadonásztam a kezemmel, csak hogy még jobban éreztessem az ügy fontosságát".
    Kevesebb pontot ajánlanék még, mert eléggé sok helyen láttam, értelmetlen helyeken. Ha nem szeretnéd éreztetni, hogy fontos dologról van szó, akkor nem kell annyi.
    Amit még érdemesnek tartok megemlíteni az a stílus. Furcsa, mert nagyon észrevehető különbségek vannak a két írás között. Szerintem jobb lenne, ha a szlengeket elhagynátok, és szebben próbálnátok fogalmazni. Első szám első személyben van, ezért a lány szemszögéből nézzük, vagyis 16-17 éves létére érettebbnek kell lennie. Ezen kéne kicsit javítani.
    Arra kéne még figyelni, hogy ne úgy írjatok, mintha egy időbeosztás volna, törekedjetek arra, hogy csak a lényeges dolgokat osszátok meg.

    Történet:
    A történet alapja tetszik, azonban a prológus nem adott annyi információt, hogy egyértelműen eldönthető legyen a kérdés, érdemes-e tovább olvasni. Máskor ajánlok egy hosszabbat, amiből megismerhetjük a főszereplőt. Azt sem tudom, hogy ez fanfiction-e, ki lesz a másik főszereplő ( ha nem egyáltalán ). A három fejezet alatt arra a következtetésre jutottam, egy érdekes történetnek indul, de nem ártana hosszabb részeket hozni.
    Én egy kicsit elhamarkodottnak tartom, hogy ilyen hamar jelentik be, és egy hét múlva van az utazás. Egy gyereket nem könnyű kirángatni az addigi környezetéből, ehhez idő kell, és a szülőknek is kíméletesebben kellett volna közölniük.

    Összegezve:
    Jó a történet indulása, remélem így fog folytatódni. Fogalmazási problémák vannak, de könnyen javíthatóak. Érdemes lenne egy kis modult rakni az oldalsávba, így az érdeklődök könnyebben beleszerethetnek a történetbe. A szókincseteket lehetne kicsit bővíteni, de így sem rossz. Élvezhető lesz, de szerintem ezeket a hibákat ki kellene javítani!

    Sok szerencsét a további íráshoz, sok puszi,
    Azy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm h írtál és a véleményeket/tanácsokat is. Most h így olvastam a hibáinkat, teljes mértékben igazat adok neked. Köszönöm h felhívtad ezekre a figyelmünket. Igyekszünk megfogadni a tanácsaidat és kijavítani a hibáinkat. Remélem ha élvezhetőbbé tesszük a blogot, követni fogod.
      Még egyszer mindent köszönök, neked is sok puszi, Anna~

      Törlés
  5. Nagyon jó rész lett, jól írtok és azért remélem, lesz benne szerelem! Bár titeket ismerve... ;) :) :D Puszi:Panni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük h írtál és a véleményt is !:) hát....:D

      Puszi, Anna~

      Törlés
  6. Sziasztook!
    Jó lett, látszik hogy fejlodtok. :) Kíváncsi leszek milyen lesz Florida... remélem lesz benne új barátnő, pasi, kalandok.. :)) Najo tuti lesz benne, mert ezek nélkül nem is lenne izgi...
    Érdekelne az a szép ház ami Floridaban van, amiben lakni fognak, ugye majd raktok ki képet..?? ^^
    Amúgy tetszett az az orditozos rész. ;DDD
    Várom a további fejleményeket!!
    Pusziii*-*<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!4
      Ú, nagyon örülök/lünk h tetszett!!! :) majd meglátod ;)
      Természetesen. ha érdekel , akkor kiteszünk majd egy képet a következő részben! :)
      Igyekszünk a köviveel!
      Puszi és köszi, h írtál! :) <3

      Törlés
    2. Hello csajszik!
      Meglepi nálam a 'díjak' menüpontban! ;)
      Puszi♥

      Törlés
    3. OMG ! Nagyon nagyon nagyon köszönjük !!!!!!! <3

      Törlés
  7. HI!!! :)
    Nekem is nagyon tetszik,csak így tovább!
    Floridára én is kíváncsi leszek. :)
    Biztos sok helyes srác van ott... :P
    puszi,várom a következőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ngyon köszi h írtál, örülök h tetszik. igyekszünk a következő rèsszel :)
      Pusz, Anna~

      Törlés
  8. Szia(sztok) !
    Ahogyan kérted/kértétek, elnézést nem tudom egyes vagy többes számban beszéljek, elolvastam a történetet.
    Az alap elgondolás tetszik, egyetlen bajom van vele. Az elején picit zavaros volt, de ahogyan egyre teszitek ki a részeket, a probléma is egyre csökken. Csak így tovább ! Ja, és a smileykat hanyagold, mert sok embernek szúrhatja a szemét !

    UI : Jó öltlet volt Nina Dobrev !

    Puszi, zsani !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !
      Köszönöm h írtál, aranyos vagy és a véleményed ért is hálás vagyok. Igxekszünk megfogadni a tanácsaidat !
      U.i.: Victoria Justice...de azért köszi !
      Pusz, Anna~

      Törlés
  9. Sziasztok! :-) kertetek a velemenyem igy itt vagyok es bocsanat hogy eddig nem tudtam irni de idom egyszeruen nincs.
    Nagyon jo volt, tetszett ez a resz is. Zsanii-nak igaza van egyebkent abban hogy a smiley-k neha zavaroak. Jo a tortenet de hozhatnatok hosszabb reszeket is. :-) meg mindig varok egy kicsit arra hogy jobban megismerhessuk a szereplok multjat/jellemet/erzeseit.
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon koszonom ! :') Ha tudnad mennyire jol esij ez a pozitiv kritika ! :')
      Pusz, Anna~

      Törlés
  10. sziasztok :) szeri ntem nagyon jó a történet és nagyon szimpatikus a főszereplő :)) :D alig vároma többi és többi részt :) nehagyjátok abba csajok :) pussza babák :) :$

    VálaszTörlés