2013. január 22., kedd

II. Fejezet ~ Friends forever

Hello ! :) Köszönjük a kommenteket nagyon ! :)
Pusz, A~ & Pupp.


-Gyerekek, nagy bejelenteni valóm van számotokra !- hangzott a fejemben a papa hangja. Vajon mi az ? Eddig nem voltak itthon ilyen nagy bejelntések, kivéve mikor a legnagyobb bátyám eljegyezte a barátnőjét. Lerobogtam az emeletről Samuval és a nappali felé vettük az irányt, ahol már ott ült papa és mama. Nem tetszett valami....papa mosolygott. Ajaj ha a papa valaminek örül az nekem nem sok jót jelenthet...
-Na...? - ugrált a kanapén 6 éves kisöcsém.
-Nos...- kezdett bele apám - A helyzet az, hogy remek állást kaptam egy kórházban..
-Ez a nagy bejelentés ?! - szóltam közbe.
-Ha hagynád, kislányom, hogy befejezzem - nézzett rám szúrósan és a következő mondatában beigazolódott balsejtelmem. - Szóval kiváló munka lehetőseget kaptam Floridában - mondta széles mosollyal az arcán, bennem pedig megállt az ütő. Hogy mi ?!
-Ugye csak viccelsz ?! - röhögtem fel erőltetten.
-Nem, miért ? - mosolygott zavartan papa. Én meg teljesen elvesztettem a fejem. Hogy mi ?! Én ?! Floridában ?! Egy másik kontinensen éljek ?! Na, ez nekem sok(k). Mamáék fürkészve figyelték reakciómat, hátha mondok valamit, de nem jött ki hang a torkomon.
-Éljen éljen - örvendezett Samu. Persze neki könnyű lesz, mert ott kezdi a sulit, de rám nem gondolnak ?! Hogy a magam 16 évével egy teljesen új, számomra szokatlan környezetbe kerüljek, ahol már mindenkinek meg vannak a barátai...Mikor sikerült valamennyire "lenyugodnom", gyorsan felmentem a szobámba és becsaptam az ajtót. Elterültem az ágyamon és csak bámultam a plafont. Ezernyi gondolat kavargott a fejemben, de hirtelen az az egy jutott eszembe, amitől elszorult a szívem és még elviselhetetlenebbé tette a tényt, hogy Floridában fogok élni : Lola.
                                                                   * * * * * * *

Reggel, mikor kikászálódtam az ágyból, első utam a fürdőbe vezetett. Percekig áztattam magam, majd egy törölközőt magamra csavarva a szobám felé vettem az irányt. Nem volt kedvem a tükörbe nézni, sejtettem, hogy festhetek. Mármint nem sírtam meg ilyesmi..csak álmatlan éjszakám volt. El kell mondanom Lolának. Személyesen. Hirtelen ötlettől vezérelve felöltöztem, magamhoz kaptam a telefonom, majd köszönés nélkül kirontottam a bejárati ajtón és Loláék háza felé siettem.
Nagy levegőt vettem és becsöngettem. Legjobbbarátnőm nyitott ajtót letörölhetetlen mosollyal az arcán.
-Szia Rozii ! - ugrott a nyakamba - Gyere be !
Illedelmesen köszöntem az anyukájának,ezután felmentünk az emeletre, házigazdám szobájába.
-Na, minek köszönhetem látogatásodat ? - kiváncsiskodott.
-Hát..hol is kezdjem..- megköszörültema torkom - Floridábafogunkköltözni - mondtam ki egy szuszra. Lola arca elsötétült és csak hosszú percekig bámult, majd ennyit bírt kinyögni :
-Mi ?!
-Apám elfogadott egy munkalehetőséget Floridában, amiért most a legnagyobb mértékben neheztelek a szüleimre...
-De..nem hagyhatsz itt ! - tört ki Lolából a zokogás.- te vagy a legjobbarátnőm ! Mit kezdjek nélküled ? Nem ! Nem ! Nem engedem ! - kiabálta és a nyakamba borult.
-Sajnálom. Nekem is nagyon nehéz Lola !
-Igazad van, ne haragudj ! Nem kellett volna így kiborulnom ! Csak...nem tudom mit fogok csinálni nélküled,Rozi. Nagyon félek ! Iszonyatosan fogsz hiányozni !
-Te is nekem ! -öleltem meg jó szorosan.

Elhatároztuk Lolával, hogy minden percet együtt töltünk amig még lehet,szóval megbeszéltük, hogy ma náluk alszom és tartunk egy csajos napot. Természetesen első utunk a legközelebbi plázába vezetett. Mindketten imádunk soppingolni ! Vettünk ruhákat, sminkcuccokat és természetesen az elmaradhatatlan : bakancsot. :D Miután kijárkáltuk magunkat a bevásárlóközpontban, haza mentünk Loláékhoz. Nagy smink-, film- és palacsintapartiba fogtunk. Telezabáltuk magunkat csokis-meggyes palacsintával ( ez a közös kedvencünk ), majd az újjonann vett make up cuccokkal kifestettük egymást. Nagyon jól éreztem magam és még csak belegondolni is fájt, hogy mennyire fog hiányozni az én drága egyetlen legjobbarátnőm.

 


18 megjegyzés:

  1. Tök jó a sztori!!! Csak így tovább, a végén még könyv lesz belőle!! <3 :)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok csajszik!
    Tetszik az alapötlet, jól is írtok. :)
    Rozi és Lola egyből nagyon szimpinek tűnik, bár nem tudtunk meg annyira sokat róluk. Az kiderült, hogy szoros kapcsolatban állnak egymással, de más annyira nem....
    Aranyos Lola, hogy ennyire nem akarja, hogy Rozi elmenjen. Piros pont, amiért ritka a helyesírási hiba! :D
    Viszont engem személy szerint kicsit zavar, hogy írsz egy mondatot: ,,- Te is nekem ! " és entert írsz a mondat után, és az írásjel két enter között van. Én rögtön a mondat vége után írnám az írásjelet.... szóval, ez kicsit zavar, de más nagyon nincs.

    A kinézet ízléses, bár nagyon nagy ez a kép... persze, tudom, hogy jól néz ki meg minden, és most fejléccel még nem foglalkoztok, de később majd rendeljetek valakitől fejlécet. Egyébként oldalt nagyon üres, oké, hogy kinn van a blogarchívum, de mégis.... szóval, semmi nincs ott...
    Tegyétek ki például a rendszeres olvasókat, az oldalmegjelenítések számát, ha akarjátok, vagy a saját bloglistátokat. Kérjetek cserét bloggerektől, ami azt jelenti, hogy chat-ben vagy kommentben írtok nekik, hogy benne lennének egy cserében, vagy valami hasonlót, és akkor ti kirakjátok a saját bloglistátokba, míg ő is kirak az övébe. Most én kérlek titeket: Benne vagytok a cserében? :D Nálam kint is vagytok már. ;)♥
    Nekem a háttér is kicsit sötét, rakjatok be valami képet, amit megad a sablontervezőben, vagy akár saját képet is feltölthetsz, és akkor az lesz a blog háttere. :)

    Egyik dologgal sem akartalak megbántani titeket, remélem nem vettétek sértésnek, nem annak szántam! ♥
    Amúgy ezek csak tanácsok, nem muszáj megfogadni őket. ;)
    Csak így tovább, jó lesz ez, bele fogtok jönni!!! :) :P♥

    Puszi: Little Zsoo♥♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönjük h írtál és szántál erre egy kis időt ! Igyekszünk megfogadni a tanácsaidat amikért szintén nagyon hálásak vagyunk ! :) Már megrendeltem a fejlécet és abban igazad van h tényleg elég üres, én is így látom. Természetesen benne vagyunk a cserében ! Köszi ! Majd rájövök h h kell kitenni :D <3 Amugy bocsi az írásjelek miatt, de én így szoktam meg, de majd legközelebb nem teszek space-t ;)
    Még 1szer nagyon köszi !
    Pusz, Anna~

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóóó!!!:)
    B.Dóri

    VálaszTörlés
  5. Tök jóó!Ügyik vagytok!<3 :)
    S.Bogi :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon jó!!!! Ügyik vagytok!!! <3

    B.Timi <3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ígéretesnek tűnik az eleje, sok mindent ki lehet még hozni belőle. Várom a folytatást, biztos nagyon jó lesz a történet! :) Puszi:Panni

    VálaszTörlés
  8. nagyonnagyonnagyon jóóóó :)))) várom a többit :) puszi:mori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösziiiiii! pupi a soros őt kell siettettni :D
      pusz, Anna~

      Törlés
  9. Hello csajszik, en is itt vagyok! :-) hat a "sisters?" kepen meg kell mondjam szakadtam... :-D nagyon tetszik a sztori bar egy kicsit olyan "durr bele a kozepebe" erzesem van de ez nem baj, majd biztos megtudunk tobbet is a csajokrol. :-) tetszik a vidam hangvetel a boldog hangulat... Maradjon is ilyen es ne legyen tulsagosan depi meg ha elkoltoznek se! :-) sajnalom a lanyokat hogy elszakitjak egymastol oket hiszen tenyleg nagyon jo baratnok es ez igy nem lehet konnyu nekik... Egy kicsivel tobb leirast majd csepmeszhetnetek bele de nagyon jo! :-) puszi <3 Lovelife (Borcsi)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon köszönjük, hogy írtál és a véleményt is! Igyekszünk megfogadni a tanácsaidat! :) Ne aggódj, nem lesz depis, olyannak ismersz te minket? :D
    Még1szer nagyon köszi!♥
    Puszi,Anna~

    VálaszTörlés